princeskrofnamultidrop

multidrop

Kada pomisliš da  nema tajni  i da si sve video....                                  

Naime, redovno servisiranje mašina za keks se uglavnom sastoji od kontrole prenosa, pogona ,   vođica, klizača. Na mašinama novijeg datuma takođe se trebaju prekontrolisati davači signala, tačnost početnih i maksimalnih pozicija, itd .

Sve se to radi - većinom povezivanjem personalnog racunara na kontroler mašine. Logovanjem u servisni meni, očitavamo sve potrebne parametre dok se hardver mašine vizuelno prati u radu. Takođe, svaki iskusan serviser, da bi bio upućen sta ga očekuje u servisu pogleda statistiku mašine jer tim se dodatno upucuje na koje sklopove treba da obrati dodatnu pažnju.

Mi to, svaki put kontrolišemo jer nam znatno olakšava rad. 

Statistika jednog npr multidropa sadrži : 

  • Broj ciklusa (ukupan)

  • Broj ciklusa po kategoriji proizvoda ( najčešće 6 kategorija )

  • Ukupno vreme rada mašine

  • Vreme rada po kategorijama proizvoda

  • Istorija alarma

  • Istorija grešaka

  • Istorija preopterećenja 

  • Statistički proračun učinka mašine u trenutno zadatom programu - broj ciklusa * vreme = kg / h.   

 Očitavanjem statistike na ovoj mašini - konkretno multidrop MAXDROP - ostajemo zapanjeni. 

Deo statistike izgleda ovako :

  • Ukupan broj ciklusa = 4. 521. 190

  • Kategorija kratki brizgani keksevi = 3. 241. 187 ciklusa

  • Kategorija dugacki brizgani keksevi  = 1. 280. 003 ciklusa

  • Broj preopterecenja = 0

 Kako odlično poznajemo paletu proizvoda kompanije, sa sigurnošću znamo da u kategoriji kratki brizgani keksevi  je samo  jedan proizvod i to - Princes krofna.

 Matematični to izgleda ovako :

Uzećemo brojku od 3.000. 000 ciklusa za proračun. Ostatak ciklusa preko tog broja  neka bude naša pretpostavka da su to probe proizvodnje i sl.

3.000. 000 ciklusa * 9 komada u jednom redu ( ciklusu ) = 27. 000. 000 komada !!!

Impozantan broj i učinak .  Mašina je instalirana u Decembru 2020te.

Igrajmo se malo ciframa....

Računajmo jednostavnu  zaradu  kao 1din po jednoj  krofni to je opet  1din * 27. 000. 000  =  27. 000. 000.RSD.

27. 000. 000 RSD  =   229. 511.6 EUR   deluje kao vrlo zanimljiva zarada za dve godine, zar ne?

Mada... jel mislite da neko radi na zaradu 1din/1kom?   -   Mi   ne  jer  pakovanje  od 15 suvih pecenih princes krofni u radnji kosta 290 din...

Definitivno odličan posao i primamljiva zarada. Mislite o tome. 

Ah da ne zaboravimo -  mašina je  uprkos tolikom broju jednobraznih ciklusa - i dalje u odličnom stanju.  

* Kompanija - vlasnik mašine  i povod za ovaj članak ostaće naša mala tajna .

 

 

pekarkakeks2

Prilikom instalacije druge po redu mašine  Maxdrop  kod našeg    klijenta  čija  je  osnovna delatnost - pekarstvo i trgovina svojim proizvodima u svojim radnjama (5+ radnji rasutih po gradu)  primetili  smo da  je  naš  klijent  upravo  proizveden i svež keks  prodaje  u  svojim radnjama. U razgovoru sa njim objasnio nam je da to nije privremena promocija, već deo stalne ponude.

Prenosimo kompletno objašnjenje ideje :

"Mi smo kao što vidite - pekara, prava ona - stara , ajd dobro,  možda stara - uglađena pekara. Naša ponuda je manje - više bila ista kao kod drugih. Hleb, integralni hlebovi, burek , pite, kifle, lisnata peciva..

Naravno, kao i svi, i mi se trudimo da naša ponuda bude što bolja i zanimljivija kupcima. Ja,  kao i svaki drugi vlasnik, shvatio sam da to - svuda ista ponuda ima za ishod jednak broj kupaca sa umalo indentičnim izborom. Vremenom, broj kupaca biva ujednačen sa tenedencijom opadanja.

U cilju da pridobijemo više kupaca i održimo kontinuitet posete naših objekata proširivali smo ponude peciva, voćnih pita i bureka. Logično zar ne? Nudimo - opet kao i svi.

Šta sve nismo radili ....od ponude hleba i peciva crne ili crvene boje, do bureka sa bananom, eurokremom i sl. ali sve se svodilo kao i uvek - na isto. Mali skok prodaje, nakon toga sledi ravna linija i pad prodaje - povratak na staro.

Da li je ta kolotečina realno stanje kojim treba da se vodimo i prilagodimo?

Možda smo se u želji za napretkom zagubili u idejama?

Kako podići svoj ustaljeni nivo pazara, a da ne morate drastično povećati broj kupaca, jer je svaka povećana poseta oročena vremenom i uvek se sve vrati, manje - više na isto?

Dakle - isti broj kupaca za povećanje prometa. Ponuditi nešto novo. Nešto što druge pekare nemaju.

Tako je došlo do ideje sa keksom i suvom kolačima. To druge pekare nemaju u ponudi.

 Realno, da keks se prodaje u marketima, i većinom su odličnih ukusa - i pored meseci stajanja u rafovima.

 Svaki keks je ukusan - a svež je još ukusniji.  Svaki naš kupac će svakako otići do marketa i pazariti neki keks ili slatkiš - zašto mu mi nebi ponudili ukusniji, svežiji i bez aditiva za dugotrajnost i poboljšanje ukusa?

Sada našim kupcima nudimo sveže vanilice, šapice, puslice, princes krofne, integralne kekseve i možemo se pohvaliti znatnim poboljšanjem prodaje. Sa skoro istom posetom podigli smo prodaju za oko 20% u proseku. U nekom objektu je prodaja skočila i za preko 28%. Moram da napomenem da ovi brojevi nisu na osnovu početka ponude već nakon 3 meseca tako da možemo sa sigurnosću reći - ustalili smo povećan obim prodaje.

U naših 7 objakata prodamo dnevno u proseku oko 500kg suvog keksa i kolača, što se za vreme praznika znatno poveća. Ovo nije broj ni ponuda na kojoj ćemo stati, naravno da u budućnost planiramo da na ovom planu ponudimo jos više, bolje i raznovrsnije. "

Očigledno  da našem klijentu ideja je urodila plodom. Svež i ukusan keks "na meru" u pekari, bez aditiva , bez potrebe za skupim mašinama za pakovanje i sl...

Konkurencija industriji keksa?.....Kažu da nisu....

Videcemo u buducnosti.

 

zupcanikVečita dilema - NEMAŠTINA ILI NAŠA POSLA?

Pošto se već dugo godina unazad bavimo održavanjem i prodajom mašina svakodnevno od klijenata dobijemo pitanje - A polovna mašina?

Da bi Vam malo pomogli, razbili neke nedoumice, uputili na pravi put ili Vas prosto uputili na odustajanje....

Pa da počnemo...

Polovne mašine - šta realno dobijamo?

  • mašinu koja nam je potrebna za manji novac (često i ne puno manji novac od nove)
  • mašinu koja je minimum od 10 do 20, mozda čak i više godina stara
  • mašinu koja je za sve godine unazad odradila nezamislive količine
  • teško pronalaženje odgovarajućih rezervnih delova (naročito prevaziđenih elektronskih komponenti)
  • mogućnosti vrlo čestih i problematičnih zastoja , često sa komplikovanim rešenjima koja umeju da traju
  • čest je slučaj problem bezbednosti na radu i ispunjavanja standarda bezbednosti i higijene
  • sa takvom mašinom ne mozete ispuniti sve tehnološke zahteve niti pratiti konkurenciju
  • mali učinak -  mala zarada, niska preciznost - lošiji proizvod
  • ograničene tehnološke mogućnosti 
  • masinu koju je tesko otuđiti po nabavci bolje mašine

Svesni smo - uvek se kaže remontovana. Da, možda i jeste, ili su možda samo zamenjeni kritični dotrajali delovi i vešto našminkana?

Budimo svesni, niko nije kupio mašinu da malo radi - vec da radi što više i zaradi isto toliko. Ne treba se zavaravati da je bilo koja mašina godinama stajala i čekala samo Vas. Koliko god to nije ono što želimo da prihvatimo - to je činjenica.

Stoga, u najmanje 50% slućajeva ste u riziku, osim u slučaju da je ista dovedena u neko pristojno tehničko stanje sto nažalost i nije neka praksa kod naših kolega. Čast izuzecima.

Nasuprot polovnim - sta dobijate novim mašinama i opremom?

  • novu i dugotrajnu mašinu
  • pouzdanost, preciznost, visok učinak
  • mašinu koja je prilagođena svim standardima bezbednosti na radu i proizvodnji hrane
  • bićete u korak, možda i korak ispred konkurencije kvalitetom i ponudom
  • ispuniće svaki Vaš tehnološki zahtev (koji je, naravno u skladu sa mogućnostima mašine)
  • u slučaju potrebe rezervnih delova, lako se nabavljaju - i naravno servis postoji.
  • nemate zastoje u radu i probleme sa isporukama kupcima

Iako zvuči malo neverovatno, razlika između novih i polovnih mašina u dosta slučajeva nije veća od 30%. Naravno to nije slučaj za svu opremu. Svakako pre nabavke - raspitajte se.

Neretko, kod nas je ustaljena varijanta " zna to komšija, kum, drug"  - pa će neko od njih tu polovnu "nabudziti"da bude kao nova. Ne zavaravajte se, to neće biti ni blizu efekta koji očekujete osim u slučaju da su drug, komšija i kum baš u ovoj struci i znaju  tehnološke i tehničke mogućnosti mašine i tehnološke zahteve proizvoda koje želite proizvoditi. 

U najvećem broju slučajeva nećete biti zadovoljni, izgubićete vreme i novac - verovatno nepovratno.

Ukoliko Vam pak finansije ne dozvoljavaju "luksuz" nove mašine i odlučite se ipak za polovnu...

Da li mi prodajemo polovne mašine? - Da - i svaka je pažljivo remontovana i testirana. 

Svakom kupcu detaljno pojasnimo razlike između nove i polovne mašine, i uvek prvo savetujemo - novu.

Polovnu mašinu  - ne kupujete  kod nepouzdanih prodavaca i bez stručnog lica koje ce proceniti realno stanje mašine.

U narednim člancima cemo Vam pojasniti :

  • gde je najbolje kupiti mašinu i zašto 
  • na šta da obratite pažnju kod kupovine polovnih mašina
  • kako se kupuje nova mašina , gde i od koga
  • i sl.... 

PS . Mi ne otkrivamo toplu vodu - mi  Vas upućujemo da se ne opečete!

 

 

izbor masina za keks

Društvene mreže i internet oglasnici su otvorili mogućnost promocije i reklamiranja svega i svačega - što kažu od igle do lokomotive.

Koliko je to dobro i korisno, sa druge strane neretko vodi u pogrešne izbore. Ništa čudno, i najboljima se dešava da se zalete i pazare nešto sto im u suštini i ne odgovara.  

Svrha ovog teksta je da možda malo razjasnimo stvari pre nego što možda i napravite pogrešan izbor.

Pa da počnemo . . .

Pod pretpostavkom da ste napravili pravi izbor mašine po realnim potrebama (tip mašine spram proizvoda, kapaciteta itd)* pročitajte našu temu  - Kako odabrati pravu mašinu? -KLIKNI krećete u potragu, kao i svi - prvo internet.

Po oglasima i promocijama na društvenim mrežama nailazite na veliki broj onih polovnih - kao novih, polovnih - remontovanih, sa garancijom ili bez.

Takođe, u ponudi i promocijama ima dosta novih mašina koje su po pisanim tekstovima i opisima - savršene a neke čak umalo i večne. STOP - TO NE POSTOJI. Ne postoji savršena mašina (perpetum mobile ).

Postoje samo dobre i kvalitetne mašine koje će biti takve samo ako se njima mudro upravlja i ako se dobro održavaju. Naravno - postoje i one manje dobre a lepo opisane od strane veštog prodavca.

U pisanim oglasima stoji a i u razgovoru sa prodavcima često čujemo da neka mašina može raditi skoro sve i bez greške.

STOP - TO NE MOŽE. Ne postoji mašina koja ne greši ma koliko ona koštala i ko je proizveo. Mašina je tačna i korektna u radu ukoliko ispunimo sve njene tehničke zahteve i upravljamo njom spram njenih tehničkih mogućnosti - čak i tada ponekad ta mašina pogreši. Takođe NE POSTOJI mašina koja može sve raditi, obično se u tim opisima postavi da mašina može proizvoditi ili obrađivati različite kategorije proizvoda - TO NE MOŽE (osim par izuzetaka gde su mašine konstruisane tako da lakom zamenom sklopova mašine prelazite na drugu kategoriju proizvoda).

 Od gomile oglasa i promocija kako odabrati pravog prodavca? Da bi došli do pravog odgovora prvo da pojasnimo kakvi prodavci postoje...

1. Prodavac koji prodaje od igle do lokomotive ( u našem poslu -prodaje sve i svašta od miksera za kuću preko pekarske opreme, časa, escajga i mašina za više kategorija u industriji pekarstvo - poslastičarstvo - konditorstvo) - prodaje sve i za sve ima servis i najstručnije timove za servis i održavanje. 

2. Prodavac - proizvođač - strana kompanija koja promoviše i nudi mašine u direktnoj prodaji proizvođač - krajnji kupac.

3. Prodavac - zvanični zastupnik proizvođača mašina i opreme. 

Da se razumemo....i pojasnimo svu trojicu!

Kako svi dobro znamo da NE POSTOJI čovek koji zna sve i može sve, isto tako ne može postojati ni firma koja je stručna u svemu.

Prodavac br. 1 - je  verovatno dobar u nekom od tih poslova a za sve ostale poseduje neko poluznanje koje ne zadovoljava potrebne kriterujume. Nemoguće je kvalitetno poznavanje svih kategorija mašina za više industrija što opet govori o ozbiljnosti tehničke i tehnološke podrške koju obično ovakav prodavac nahvali - kao i sve što prodaje.

Prodavac br. 2 - Menadžer prodaje iz kompanije koja proizvodi te mašine (inostranstvo - zaposlen u toj kompaniji) koji nudi direktnu kupovinu. 

Ovo nije dobar izbor iako nam se po logici stvari čini da ćemo proći jeftinije i bolje. Prvo da Vam bude jasno, platićete realnu cenu za krajnjeg kupca i nećete proći jeftinije. Niko vam neće dati bolju cenu od te jer ugrožava prodaju redovnom tržištu.

Zašto ovo nije dobra opcija? - NIJE jer ako imate problem taj koji vam je prodao mašinu je na stotine, nekada i na hiljade kilometara daleko. A problemi kreću od početka, od pristizanja mašine. U ovoj opciji nema nikoga ko vam garantuje korektnost mašine i opisane funkcionalnosti koje ste vi platili. Takođe nemate strčno lice koje će namontirati mašinu, instalirati neophodne komponente - po potrebi  programirati i obučiti Vas da kvalitetno radite na njoj. Servis - zaboravite.

Dakle,koliko god nam to zvučalo privlačno - NIJE DOBRA OPCIJA  taman da su kum, drug i komšija "svemogući" majstori. Za vaš novac - birajte najbolje jer je samo najbolje put ka uspehu sa manje problema. 

Na kraju krajeva ko će vam garantovati da ćete dobiti ono što ste želeli i platili - možda neko na 2oookm daleko? - Taj sigurno neće.

Prodavac br.3 - zvanični zastupnik kompanije čije mašine, opremu i pribor prodaje. PRAVI IZBOR - zašto?

  • zvanični zastupnik prodaje mašine za koje garantuje lično, od njega dobijate tačne informacije i robu koju kupite - ne zabludu.
  • poznaje tehničke specifikacije i mogućnosti mašina koje prodaje i tačnim i jasnim informacijama nam pomaže u izboru.
  • po zakonu obavezan je da obezbedi servis u garantnom i vangarantom roku.
  • po zakonu je obavezan da obezbedi vezu za nabavku rezervnih delova.
  • stručno je obučen da servisira opremu koju prodaje, poseduje neophodno znanje, alat, pribor i software za servisiranje opreme i u svakom trenutku može dobiti podršku kompanije koju zastupa.
  • poseduje neophodne sertifikate za rad i održavanje mašina u industriji hrane.
  • po pristizanju mašine zvanični zastupnik šalje servisera koji vam montira, instalira mašinu, po potrebi podešava - programira i DOKAZUJE DA STE DOBILI ONO ŠTO STE PLATILI + PROVERAVA PO OTPREMNICI DA LI JE FABRIKA SVE ISPORUČILA i o tome sačinjava zapisnik u ime kompanije čije interese zastupa.
  • obučava vas da pravilno upravljate mašinom i kako pravilno da je održavate.
  • pruža vam tehničku podršku u garantom roku i van njega.

VAŽNO JE ZNATI - Zvanični predstavnik (distributer, serviser) nije neko ko prodaje iste ili slične mašine od različitih proizvođača. Ozbiljne kompanije ne dozvoljavaju takve stvari jer ozbiljno ulažu u znanje i razvoj tržišta sa svojim lokalnim partnerima.

Takođe, zvanični predstavnik - distributer mora posedovati sertifikat od kompanije koju zastupa. To NIJE UGOVOR (koji vam verovatno mnogi pokazuju) za preprodaju mašina VEĆ SERTIFIKAT O ORIGINALNOSTI MAŠINA,PRIBORA I REZ.DELOVA a takođe dokazuje stručnu osposobljenost za servisiranje opreme. Jedan takav sertifikat možete videti ovde sertifikat.

Naravno, ozbiljne kompanije u direktnom kontaktu vas upute na svog lokalnog distributera ili servisera.

Pravi distributer ima isti cenovnik kao proizvođač i neretko možete dobiti bolju cenu od njega nego direktno od kompanije proizvođača. Distributeri kroz  diskonte i rabate mogu da obezbede bolju cenu nego vi za jednu mašinu direktno pod proizvođača.

Kod nas, vrlo često se razni trgovci i preprodavci nazivaju, ili samonazivaju zvaničnim distributerima.To nažalost nije istina - čast izuzecima kojih nema baš puno.

BITNO JE ZNATI da su cene kod zvaničnih distributera niže ili jednake u odnosu na trgovce i preprodavce. To što je neko zvaničan distributer ili zastupnik ne znači da je skuplji (naprotiv !!!), to znači da se bavi ozbiljnim poslom i da poseduje neophodne kvalitete koje je kompanije proverila pre nego što je stekao taj status. Poslovanjem na ovaj način uz mašine kupujete i sigurnost koja je u poslu neprocenjiva.

Ako ste bar sa malo pažnje pročitali ovaj tekst, već sasvim dovoljno znate da razlikujete i spoznate realne stvari.

Naš je savet - za vaš novac odaberite pravog i najboljeg, nekoga ko poseduje adekvatno znanje i veštine. Vreme je neobnovljiv resurs da bi ga trošili na nejasne stvari i igre bez bez granica.

Pekarski Servis je zvanični distributer i serviser kompanije Hasborg - klikni da posetis sajt Hasborga i kompanije Starmix Srl - klikni da posetis sajt Starmix Srl

POPUST MAŠINE ZA KEKS KLIKNI OVDE

za sve informacije kontakirajte nas na mobile/ viber +381 64 324 1 806

e mail Ova adresa e-pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript u vašem brauzeru da biste je videli.

PS. Mi ne izmišljamo toplu vodu - samo skrećemo pažnju da se ne opečete.

 

*sledeći tekst - kako odabrati pravu mašinu - u pripremi.

 

 

 

Usluge

  • Automatizacija mašina i procesa po zahtevu klijenta

    Automatizacija mašina i procesa po zahtevu klijenta

    Automatizacija mašina podrazumeva veću stopu proizvodnje i povećanu produktivnost, efikasniju upotrebu sirovina, bolji kvalitet proizvoda, manji utrošak energije,kraće vreme proizvodnje. Veća proizvodnja i povećana produktivnost, smanjenje utroška energije su tri najveća razloga za automatizaciju mašina i proizvodnih procesa.

    manje zastoja + manji utrošak energije + veća produktivnost = veća zarada Automatizacijom postojećih mašina i opreme rešavate mnoge probleme. Mi poznajemo tehnologije i dajemo specifična i inovativna rešenja u okviru tehnoloških zahteva poštujući standarde i bezbednost

  • Usluge servisa

    Usluge servisa

    MONTAŽE - SERVIS - HITNE POPRAVKE -UGOVORENA ODRŽAVANJA

    Pružamo tehničku podršku kompaniama koje se bave konditorskom proizvodnjom, kao i terensku servisnu podršku kompanijama proizvođačima opreme i pribora za industrijsku i zanatsku konditorsku proizvodnju.

    *servis industriskih mašina (interventno, preventivno i prediktivno)
    * montaža industriskih mašina
    * demontaža industriskih mašina
    Pored toga, delimo naša znanja sa klijentima u cilju boljeg i pouzdanijeg rada opreme.

    Kontakt

    Pekarski Servis 
    Arilje, Republika Srbija, 

    GSM/VIBER/WA + 381- 64-324-1-806
    pekarskiservis@gmail.com
    Pon-Sub: 08.00 - 18.00

     

    SERVIS - SERVICE

    Pekarski Servis pruža usluge montaže, instalacije, redovnog servisiranja, urgentnih popravki za domaće i strane kompanije.

    Pekarski Servis provides assembly, installation, regular servicing, emergency repairs services for domestic and foreign companies.
    We also sell machines and represent manufacturers of machines and equipment for the production of biscuits, cakes and chocolate.

    Kontaktirajte nas - Contact us